مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان خبرداد؛

تشدید گشتهای مشترک و بازرسی از واحدهای مرغداری در گلستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از بازرسی مشترک روزانه از واحدهای مرغداری وکشتارگاه‌ های این استان خبرداد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از گلستان ما؛ حسین نجف زاده امر وز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  گشتهای مشترک و بازرسی و نظارت بر واحدهای مرغداری ،کشتارگاهها و مرغ فروشیها در سراسر استان  تشدید شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی  و  افزایش گزارشات وشکایات مردمی با تلفن ۱۳۵ این اداره کل به جهت حمایت از حقوق مصرف کننده  ، گشتهای مشترک روزانه را در دستور کار قرار دادیم .

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان تصریح کرد: ه دلیل مشکلات عرضه و توزیع مر غ در پایان سال و ایام سال جدید  ودر ماه مبارک رمضان ضمن تشدید گشتهای مشترک  همه روزه یکی از روسای شعب تعزیرات  حکومتی به همراه بازرسین سازمان صمت ، جهاد کشاورزی ،نیروی انتظامی ودیگر دستگاههای مرتبط  در نوبتهای صبح وعصر در قالب گشتهای جداگانه از  واحد های مرغداری ،کشتارگاه و مرغ فروشیها بازرسی نموده و احتکار مرغ در مرغداری و رعایت قیمت مصوب ،،جلوگیری از گران فروشی و..  را در قالب گشتهای مشترک بررسی کرده و با متخلفین طبق قانون  برخورد می کنند.

عضوشورای قضائی استان افزود:  از اول فروردین  تا نوزدهم فروردین ۱۴۰۰ گشتهای مشترک  تعزیرات حکومتی  در قالب ۴۵  اکیپ بیش از  ۲۰۰ واحدمرغداری ،کشتارگاه و مرغ فروشی  را بازرسی وبرای ۴۹ واحد پرونده  تخلفاتی  با ارزش بیش از ۱۶ میلیارد و۶۳۲میلیون ریال تشکیل  داده  که  این افراد متخلف  ،علاوه بر الزام به توزیع کالای مکشوفه درشبکه به پرداخت بیش از چهل و دو  میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت  نیز محکوم شدند.

نجف زاده ازهمه شهروندان استان درخواست کردند درصورت مشاهده هرگونه تخلف  اعم از احتکار گرانفروشی مرغ و یا سایر تخلفات اقتصادی ،بهداشتی وصنفی توسط مرغداران، کشتارگاهها و ،مرغ فروشیها مراتب را  به صورت حضوری، یا  با تلفن ۱۳۵ یا سامانه اینترنتی۱۳۵به تعزیرات حکومتی یا با تلفن۱۲۴به سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گزارش کنند.