استاندار گلستان :

تا کنون ۹۹۰۰ دوز واکسن وارد استان شده / محموله ۱۳ هزار واکسن به زودی وارد گلستان می شود

هادی حق شناس گفت : تا کنون 9900 دوز واکسن وارد استان شده و به گروه های هدف تزریق شده و محموله 13 هزار واکسن دیگر نیز به زودی به وارد استان می شود.

به گزارش ساجد خبر،به نقل از گلستان ما ؛ هادی حق شناس استاندار گلستان صبح امروز با اشاره به شیب افزایشی بیماری کرونا در استان اظهار کرد: تعداد بیماران کرونایی استان رو به افزایش است و به ۶۸۶ بیمار رسیده و همه مکلف و موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ترددی و حضور کارکنان هستند.

حق شناس افزود : تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۰ بیمار به بستری های استان اضافه شده است و این درحالیست که در ابتدای فروردین تعداد کل بستری های استان به ۱۸۰ بیمار رسیده بود.

وی تاکید کرد : مدیران دستگاه های اجرایی موظف اند بر اساس پروتکل نهایتاً از یک سوم کارمندان در شهرهای قرمز، یک دوم کارمندان در شهرهای نارنجی و دو سوم کارمندان در شهرهای زرد در محل کار استفاده کنند و باقی به صورت دورکاری به انجام وظایف محوله بپردازند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد : تا کنون ۹۹۰۰ دوز واکسن وارد استان شده و به گروه های هدف تزریق شده و محموله ۱۳ هزار واکسن دیگر نیز به زودی به وارد استان می شود.

وی ادامه داد: تمام پروتکل ها در راستای ارائه واکسن به گروه های هدف باید رعایت شود و با افراد خاطی برخورد خواهد شد تا مبادا بی اعتمادی در جامعه ایجاد شود.

حق شناس اضافه کرد: استقرار دستگاه رادیو تراپی در بیمارستان ۵ آذر و آنژیوگرافی در بیمارستان قلب کردکوی اتفاقات خوبی بود که در حوزه درمان در هفته گذشته رخ داد تا برخی کمبود ها موجب دردسر بیماران نشود و در عین حال باید به مردم بگوییم که در راستای تهیه ملزومات دارویی کرونا و تهیه ماسک و اکسیژن و … مشکل خاصی وجود ندارد.

مقام ارشد دولت تدبیر و امید یادآور شد :هیچ تغییری در محدویت های اعلام شده از ۲۱ فروردین رخ نداده و محدویت ها بر اساس رنگ بندی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت .