از حواشی واکسن زدن چند مدیر شهری با سهمیه پاکبانان تا توزیع ۱۴۰ سری جهیزیه ویژه اقشار آسیب‌پذیر

از ماجرای واکسن زدن مدیران شهری علی آباد کتول با سهمیه پاکبانان ، توزیع ۱۴۰ سری جهیزیه ویژه اقشار آسیب‌پذیر تا توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان از جمله اخبار مهک شنبه 28 فروردین ماه بود.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، ۱۴۰ سری جهیزیه ویژه اقشار آسیب‌پذیر با حضور سردار علی ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان توزیع شد.

*** رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مساله تزریق واکسن به غیرپاکبان در علی آبادکتول به صورت فوری پیگیری  و مسئول خاطی عزل شد.

*** با گذشت هفت ماه از وقوع زمین لرزه در روستاهای رامیان و اختصاص اعتبارات مورد نیاز، نیمی از مردم خسارت دیده همچنان موفق نشده اند در خانه های جدید خود ساکن شوند.

*** رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گرگان گفت: قوانین دست و پاگیر و تفکرات قدیمی مانع تولید شده و باید آن ها را اصلاح کرد.

***مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به اجرای مرحله جدید طرح کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان، گفت: جامعه ورزش و جوانان استان گلستان با توزیع حداقل ۳ هزار بسته معیشتی در این طرح مشارکت خواهد کرد.

*** «موسسه خیریه مهرورزان معین» گنبدکاووس با همکاری نانوایی‌های این شهرستان برای دومین سال پیاپی در اندیشه توزیع ۵۰ میلیون تومان نان گرم میان نیازمندان است.

***از ابتدای فروردین ماه تا کنون تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان از ۱۸۰ نفر به حدود ۷۰۰ نفر رسیده است.

***رئیس شورای قضایی گلستان از وصول ۳۷۱ میلیارد تومان معوقات بانکی در سال گذشته خبر داد.

***عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی گندم منطقی نیست، گفت: دولت در حال حاضر مخالف افزایش قیمت خرید تضمینی محصولاتی مانند گندم، سویا و کلزا است.

***دادستان کردکوی در بازدید از مجتمع دامپروری روستای بالاجاده از تلاش‌های قضائی برای احیای دوباره این واحد تولیدی خبر داد.

*** رئیس شورای شهر گرگان گفت: با توافق انجام شده بین شهرداری و پارک علم و فناوری گلستان، فرهنگسرای گرگان به این پارک واگذار و کارخانه نوآوری در آن ایجاد می شود.

*** اصغرزاده گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا رژه ۲۹ فروردین در پادگان ها و به صورت موتوری برگزار می شود.

*** کارگاه آموزشی مهارت های پیش از ازدواج در مدرسه علوم دینی ربانیه چنارلی شهرستان مراوه تپه برگزار شد.

***جانباز گفت: کار سازه تصفیه خانه مدرن آزادشهر به اتمام رسیده و در مدت دو تا سه ماه آینده این پروژه به بهره برداری می رسد.

*** حجت الاسلام رضا نژاد بابیان اینکه روزه داری انسان را به رضوان الهی می رساند، گفت: آن اخلاصی که در روزه است در هیچ یک از عبادت ها یافت نمی شود.