نانوایی‌های گنبدکاووس در خط مقدم محرومیت‌زدایی/ توزیع ۵۰ میلیون تومان نان میان نیازمندان

«موسسه خیریه مهرورزان معین» گنبدکاووس با همکاری نانوایی‌های این شهرستان برای دومین سال پیاپی در اندیشه توزیع ۵۰ میلیون تومان نان گرم میان نیازمندان است.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از فارس از گنبدکاووس، شرایط اقتصادی کشور بنا بر دلایل متعدد از جمله دشمنی‌های بی‌وقفه جبهه استکبار، تحریم‌های ظالمانه و البته برخی بی‌تدبیری‌های اقتصادی چند سالی است عموم مردم را با مشکلات معیشتی رو به رو کرده و عمدتا بیشتر فشار بر قشر مستضعف و دهک‌های پائین جامعه وارد شده و بدون تردید اگر خود مردم در اندیشه کمک رسانه و همیاری به یکدیگر نباشند توان و قدرت رسیدگی کامل و برطرف کردن مشکلات همه گروه‌ها و اقشار در دستگاه‌های دولتی و اجرایی نیست.

به همین دلیل موسسات خیریه، گروه‌های مردمی و جهادی، هیئت‌های مذهبی و سازمان‌های مردم نهاد به عنوان بازویی قدرتمند برای دولت با استمداد از مردم نیکوکار و نوعدوست کشور به کمک اقشار ضعیف می‌شتابند که «موسسه خیریه مهرورزان معین یکی از این موسسات می‌باشد.

در سال جاری نیز این موسسه خیریه تلاش دارد با ادامه روند سال قبل در این راستا گامی بردارد که به همین منظور نیز فراخوانی را منتشر کرده که در فضای مجازی در حال توزیع است.

عضو هیئت مدیره موسسه خیره مهرورزان معین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اقدامات شاخص این موسسه در سال جاری، اظهار کرد: تهیه بسته‌های عیدانه و کمک‌های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان به ویژه خانواده‌های شناسایی شده توسط موسسه تنها بخشی از اقدامات ما بوده است.

علی‌اکبر برآبادی با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان نیز تعدادی بسته‌های غذایی میان نیازمندان توزیع کرده‌ایم، افزود: در تلاش هستیم با کمک نیکوکاران و خیرین در سال جاری نیز در راستای اهداف موسسه به طور شایسته‌ای در خدمت مردم شریف و به ویژه نیازمندان و افراد کمتر برخوردار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته و در ماه مبارک رمضان با کمک نیکوکاران بالغ بر ۵۰ میلیون تومان نان گرم میان نیازمندان برای افطار توزیع کردیم، ادامه داد: در ماه رمضان جاری نیز فعلا با توزیع روزانه ۲۰۰ قرص نان در یک نانوایی شروع کرده‌ایم که در روزهای آتی این تعداد به ۱۰ نانوایی الی ۱۲ نانوایی در سطح شهرستان خواهد رسید و تعداد آن نیز با توکل بر خدا و لطف خیرین به بیش از سال گذشته افزایش می‌یابد.

عضوهیئت مدیره موسسه خیریه مهرورزان معین گنبدکاووس از علاقه‌مندان به مشارکت در این کار خیر خواست تا با مراجعه به این موسسه در خیابان مدرس گنبدکاووس و یا تماس با شماره تماس۰۹۹۱۲۰۳۹۰۷۳ برای همیاری در این طرح اقدام کنند و تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند هرکسی از شما در این ماه روزه‌داری را افطار بدهد، خدای متعال پاداش عمل او را ثواب آزاد کردن یک بنده و آمرزش گناهان او قرار می‌دهد.