ثبات در بازار گوشت سفید و قرمز استان گلستان

معاون بهبود تولیدات دام و طیور جهاد کشاورزی استان گلستان: برای تامین گوشت سفید و قرمز مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان هیچ مشکل و کمبودی وجود ندارد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان؛ معاون بهبود تولیدات دام و طیور جهاد کشاورزی استان با اعلام اینکه در توزیع مرغ و تامین نیاز بازار استان به یک ثبات نسبی رسیده ایم گفت: هم اکنون در گلستان، روزانه ۱۲۰تُن گوشت مرغ توزیع می‌شود و این در حالیست که گلستان به عنوان استان معین تهران و خراسان‌های رضوی و شمالی روزانه چیزی در حدود ۵۵۰تُن مرغ نیز به این استان‌ها ارسال می‌کند.

رحمت الله سمیعی افزود: جوجه ریزی مناسبی نیز انجام شده است و دغدغه‌ای نسبت به کمبود تولید مرغ و کاهش عرضه در آینده نخواهیم داشت.

وی همچنین از تولید تخم مرغ، بیشتر از نیاز استان خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت تخم مرغ در بازار کمتر از قیمت مصوب است و بخشی از تخم مرغ تولیدی نیز صادر می‌شود.

سمیعی افزود: با هماهنگی‌هایی که با شرکت پشتیبانی امور دام انجام شده به زودی گوشت قرمز مورد نیاز استان نیز تامین و توزیع خواهد شد و با این حساب در ماه رمضان امسال هیچ نگرانی و مشکلی بابت تامین گوشت مورد نیاز مردم نداریم.