کاهش ۱۰درصدی شکایات در حوزه ICT

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از پاسخگویی به بیش از هزار و 700 مورد شکایات مردمی در شش ماه دوم سال 99 خبر داد.

به گزارش ساجد خبر، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر افزود: تعداد شکایات ثبتی در سامانه ۱۹۵ در شش ماهه دوم سال جاری حدود دو هزار مورد و در هفت حوزه اینترنت، خدمات پستی، تلفن همراه، تشعشعات، ارزش افزوده، پشتیبانی و دفاتر پیشخوان ثبت شده است.
وی اضافه کرد: از مجموع شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ تعداد حدود هزار مورد در حوزه اینترنت، بیش از ۱۰۰ مورد تلفن همراه، ۷ مورد خدمات پستی، ۵ مورد تشعشعات دکل های مخابراتی، ۲۰ مورد دفاتر پیشخوان و ۲۲ مورد خدمات ارزش افزوده می باشد که به تمامی شکایات رسیدگی شده است.
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان گلستان ادامه داد: حجم شکایات وارده در شش ماه دوم سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با کاهش حدود ۱۰ درصدی روبرو بوده است و زمان پاسخگویی به شکایات از ۵ روز کاری به ۴ دهم روزکاری رسیده است.
وی در خصوص سامانه ۱۹۵ اضافه کرد: سامانه ۱۹۵ سامانه ای تخصصی جهت رسیدگی به شکایات در تمامی حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور بوده و ارتباط با این سامانه از طرق مختلف نظیر سامانه اینترنتی، اپلیکیشن ۱۹۵ و شماره تلفن رایگان ۱۹۵ در اختیار تمام شهروندان، جهت ثبت شکایات خود در این حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است.۵ در اختیار تمام شهروندان، جهت ثبت شکایات خود در این حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است.