مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد

راه اندازی انجمن قرآن و عترت در گلستان

کشمیری گفت: به منظور تقویت و اشاعه فعالیت های قرآنی انجمن قرآن و عترت در گلستان راه اندازی می شود.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​شبستان از گرگان، «عادله کشمیری» صبح امروز (چهارشنبه ۱۸ فروردین) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونتی تحت عنوان قرآن و عترت داریم که مباحث بسیار خوبی در  حوزه قرآنی پیگیری می کنند و به ویژه از زبان هنر به توسعه مفاهیم قرآنی در جامعه می پردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: در سال گذشته چندین جلسه برای برگزاری جشنواره های قرآنی مانند جشنواره آیات برگزار شد به دلیل شیوع ویروس کرونا اختتامیه این جشنواره ها که در سطح ملی بود به صورت مجازی و از طریق صدا و سیما برگزار شد.

کشمیری متذکر شد: یکی از پیشنهادات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح کشور بحث انجمن خیرین قرآن و عترت است، معجزه دین اسلام در دست ما است و قائل به این مسئله هستیم که این معجزه می تواند سعادت دنیا و آخرت ما را رقم بزند.

وی ابراز داشت: امیدواریم با انجمنی که شکل می گیرد بتوانیم قدم کوچکی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در سطح استان گلستان داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بیان کرد: قرآن مثل اقیانوسی است هر کسی می تواند از آن بهره ببرند و هدف اصلی ما از راه اندازی این انجمن احیاء قرآن در جامعه است.