نرخ خرید تضمینی گندم و کلزا باید واقع بینانه باشد /صف‌های طویل کالاهای اساسی زمینه سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه را فراهم می‌کند

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در رابطه با تعیین تکلیف خرید تضمینی محصولات کشاورزی به ویژه گندم و کلزا گفت: باید قیمتی برای این محصولات در نظر گرفته شود که واقع بینانه بوده و زمینه رضایت کشاورزان را فراهم آورد و همچنین به رونق تولید کمک کند.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، غلامرضا منتظری  در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۷ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک ایام شعبانیه با اشاره به پیامدهای زنجیره معیوب تولید و توزیع مرغ و روغن گفت: صف های طولانی در شان ملت ایران نبوده و زمینه نارضایتی و کاهش سرمایه های اجتماعی را فراهم می کند. از طرفی این سیاست با سیاست‌های ابلاغی در مورد پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تناقض دارد.

وی ادامه داد: شهروندی می‌گفت این چه سیاستی است که از یک طرف ما را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی دعوت می‌کنید و از طرف دیگر زمینه حضور ما را در این صف‌های طویل مهیا می سازید، از طرفی این پدیده اسباب سوء استفاده رسانه های بیگانه را فراهم می سازد که ضعف و بی تدبیری دولت را به حساب ناکارآمدی نظام بگذارند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در رابطه با تعیین تکلیف خرید تضمینی محصولات کشاورزی به ویژه گندم تصریح کرد: باید قیمتی برای این محصولات در نظر گرفته شود که واقع بینانه بوده و زمینه رضایت کشاورزان را فراهم آورد و همچنین به رونق تولید کمک کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به وضعیت افسارگسیخته قیمت کالاها و ارز اشاره کرد و افزود: این چه سیاستی از سوی رئیس جمهور  است که سال‌ جدید را نقطه پایانی افزایش قیمت‌ها اعلام می‌کند و از سوی دیگر قیمت خودرو را افزایش می دهد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور و وزیران عنوان کرد: با احساس دلسوزی بیشتری نسبت به ایران سربلند کارکرده و به این وضعیت نابسامان پایان دهید و به رشد دیوار بی اعتمادی کمک نکنید.