سنگدوینی: رونق مسکن چرخ صنعت کشور را به حرکت در می‌آورد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با رونق مسکن، ۳۵۰ شغل فعال می‌شود و چرخ صنعت کشور به حرکت در می‌آید.

به گزارش ساجد خبر، رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نام‌گذاری امسال به‌عنوان “تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها”، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همیشه با درایت، واقع‌بینی و دوراندیشی شعار سال را انتخاب می‌کنند و امسال سومین سال متوالی است که بحث تولید در شعار سال مطرح می‌شود.

وی افزود: تولید برای کشور با توجه به وضعیت تحریمی که در آن قرار داریم، اهمیت زیادی دارد بنابراین مسئله تولید باید مورد توجه دولت‌مردان و همه مسئولین نظام قرار داشته باشد.

نماینده مردم گرگان وآق‌قلا در مجلس با بیان اینکه تولید با خود اشتغال و توسعه را به همراه دارد، تصریح کرد: تدابیری باید اندیشیده شود تا موانع و دست اندازها در حوزه تولید برداشته شود.

سنگدوینی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در بودجه امسال برای تولید و اشتغال ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استانها با اولویت استان هایی که از لحاظ اشتغال و بیکاری در رده های پایین کشور هستند، در نظر گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: هر جایی که مسئولین به رهنمودهای مقام معظم رهبری گوش دادند، کشور موفق بوده است.

نماینده مردم گرگان وآق‌قلا در مجلس با اشاره به اینکه نباید به کشورهای غربی دل ببندیم، گفت: ما در کشور نیروی انسانی، صنعت، معدن و منابع زیادی داریم و باید آنها را به درستی به کار بگیریم تا مشکلات اقتصادی برطرف شود.

سنگدوینی خاطرنشان کرد: اگر مسکن در کشور ما رونق پیدا کند، بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ نوع شغل فعال می‌شود و چرخ صنعت کشور به حرکت در می‌آید و نیروی انسانی زیادی مشغول به کار می‌شوند؛ دولت به این موضوع مهم توجه داشته باشد.