۷۶ سارق گنبدی در تعطیلات نوروز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری ۷۶ سارق در تعطیلات نوروز امسال و در این شهرستان مرزی خبر داد و گفت: دستگیری این سارقان در مقایسه بامدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد افزایش یافت.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از معاونت اجتماعی انتظامی گنبدکاووس، سرهنگ محمود علی‌فر افزود: با دستگیری این افراد، ۲۸۹ فقره انواع سرقت از جمله لوازم منزل، محتویات داخل خودرو و کابل برق کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش دارد.

وی، کشف ۱۷ کیلو و ۶۵۱ گرم انواع موادمخدر، ۶ قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری و تحویل ۲۹۰ متهم شامل سارق، فروشنده موادمخدر، مخلان نظم و امنیت و متهمان تحت تعقیب به مرجع قضایی را از دیگر اقدامات پلیس انتظامی گنبدکاووس طی ۱۵ روز تعطیلات نوروز امسال برشمرد و گفت: مقدار کشفیات مواد مخدر امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳۰ درصد بیشتر شد.

سرهنگ علی‌فر، اعتماد و رضایتمندی مردم را بالاترین سرمایه پلیس دانست و اضافه کرد: نیروی انتظامی در راستای وظایف محوله با متخلفان و برهم زدنندگان نظم و امنیت جامعه و نیز آرامش مردم به‌شدت برخورد می‌کند.

به گفته فرمانده انتظامی گنبدکاووس با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان پارسال در مجموع ۴۶۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شد.

گنبدکاووس با ۳۷۰ هزار نفر جمعیت که در گستره پنج هزار و ۷۲ کیلومتر مربع در ۲ نقطه شهری و ۱۶۷ روستای دارای کُد شناسایی سکونت دارند، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.