مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خبرداد؛

بیش از ۲۲ هزار تماس مردمی با مرکز پاسخگویی تلفنی کرونا در گلستان

متکی، گفت: حدود 2 درصد موارد شکایت مردمی در خصوص عدم رعایت محدودیت های کرونایی برگزاری اجتماعات بوده و مابقی شامل سوالات کرونایی و اخذ مشاوره های بهداشتی و درمانی بوده است.

به گزارش ساجد خبر، علی متکی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون، بیش از ۲۲ هزار تماس مردمی با مرکز پاسخگوی سوالات مردمی به کرونا در استان گلستان گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، خاطرنشان کرد: از این تعداد، حدود ۲ درصد موارد شکایت مردمی در خصوص عدم رعایت محدودیت های کرونایی برگزاری اجتماعات بوده و مابقی شامل سوالات کرونایی و اخذ مشاوره های بهداشتی و درمانی بوده است.

وی، افزود: مرکز پاسخگویی تلفنی به سوالات مردمی از فروردین ۱۳۹۹، در مرکز بهداشت استان گلستان راه اندازی شده است و افراد می توانند با شماره تماس ۳۱۵۰ با این مرکز ارتباط برقرار کنند.

متکی، گفت: این مرکز همه روز از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ پاسخگوی سوالات کرونایی مردم شریف استان گلستان است.