عضو شورای تامین گلستان:

نقش سربازان گمنام امام زمان در فراهم‌کردن زمینه توسعه کشور ستودنی است

عضو شورای تامین گلستان و دادستان گرگان گفت: نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در ایجاد امنیت و فراهم‌کردن زمینه توسعه و پیشرفت کشور در حوزه های مختلف ستودنی و قابل تقدیر است.

به گزارش ساجد خبر، حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: نیروهای وزارت اطلاعات با هوشیاری کامل تلاش می کنند ضمن رصد دقیق اتفاقات، موانع آسیب‌زا به توسعه کشور را برطرف کنند.

وی کنترل تحرکات گروه های مخالف انقلاب اسلامی از جمله در فضای مجازی، ممانعت از وقوع و برخورد با مفاسد کلان اقتصادی و اداری و جرایم امنیتی، همراهی در رفع گره های رونق تولید، ایجاد وحدت و همدلی میان اقوام و مذاهب گوناگون و زندگی مسالمت‌آمیز آن ها در کنار هم و خنثی سازی توطئه دشمنان در ایجاد اختلاف و تفرقه و تامین امنیت در مرزهای کشور را از جمله وظایف سربازان گمنام امام زمان (عج) برشمرد.

دادستان گرگان گفت: نمونه بازر نقش ارزنده سربازان گمنام امام زمان (عج) در گلستان، ایجاد وحدت میان اقوام و مذاهب ساکن این استان مرزی و شمالی و ممانعت از توطئه دشمنان در از بین بردن انسجام ساکنان آن است.

استان گلستان به سبب برخورداری از برخی ویژگی های خاص از جمله وجود مرز خاکی و دریایی با ترکمنستان، قرار گرفتن در کریدور اصلی انتقال مواد مخدر و سکونت اقوام و مذاهب و ادیان مختلف از جمله مناطقی است که بستر بروز برخی ناامنی و تحرکات خارجی یا داخلی برای خدشه بر مولفه‌های مختلف امنیت را داراست.

باوجود تمام پتانسیل های یادشده؛ استان گلستان طی سال‌های اخیر بعنوان یکی از امن ترین مناطق کشور شناخته می شود؛ یکی از موئلفه هایی که در سال های اخیر از سوی دشمنان به عنوان دستاویزی برای ضربه زدن به نظام مورد توجه قرار گرفته؛ مقوله وجود اقوام و مذاهب مختلف در کشور و استان گلستان است.

دشمن طی سالیان اخیر تلاش کرد تا با اشکال مختلف و با دامن زدن به برخی اختلاف سلیقه ها و یا مباحث حاشیه ای ضمن ناامن سازی کشور زمینه تشدید شکاف و انشقاق در منطقه یا استان را فراهم سازد که با تیزبینی مجاهدان خاموش گلستان ناکام ماند.

استان گلستان با حدود ۱.۹ میلیون نفر جمعیت و ترکیب متنوع قومی، مذهبی و نژادی در همسایگی ترکمنستان قرار دارد.

میلاد امام زمان (عج) روز سربازان گمنام ولی عصر نام گرفته است.