اجرای طرح «تبرک مهدوی» در مینودشت/ توزیع ۱۰۰۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت با بیان اجرای طرح «تبرک مهدوی» در این شهرستان، گفت: در بخشی از این طرح بالغ بر ۱۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش ساجد خبر، جعفر ذوبی‌سرابی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب برگزاری مراسمات نیمه شعبان باید با شکوه و یکی از اولویت‌های مردم و مسوولان باشد، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با این بیماری باید از شیوه‌های نوین و حرکت‌های جدیدی برای بزرگداشت این عید بزرگ بهره می‌گرفتیم.

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه طرح بزرگ «تبرک مهدوی» را به همین منظور سازماندهی کرده است، افزود: ما نیز در شهرستان مینودشت این طرح را با همکاری و همراهی اداره تبلیغات اسلامی، خیرین و هیئت امنای مساجد اجرایی کردیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت با تاکید بر اینکه در این طرح بالغ بر ۱۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان شهرستان توزیع شد، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در وهله نخست با شناسایی دقیق نیازمندان از توزیع دقیق بسته‌های غذایی یقین حاصل کنیم.

ذوبی سرابی از قربانی کردن ۱۵ راس گوسفند نیز برای پخت غذا توسط خیرین و نیکوکاران و از طریق خیرات و تبرئات خبر داد و تصریح کرد: تلاش داریم این حرکت بزرگ را مقدمه‌ای برای آغاز طرح بزرگ توزیع غذای گرم در طی سال قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه با تصمیم هیئت امنای مساجد شهرستان از این پس در جمعه نخست هر ماه به نوبت یکی از مساجد میزبان پخت غذای گرم برای نیازمندان خواهد بود، ادامه داد: مقرر شده است تا سایر مساجد نیز در این طرح در کنار مسجد میزبان باشند.