استاندار گلستان:

گلستان در آستانه پیک چهارم کرونا / ورود به تفرجگاه ها در روز طبیعت ممنوع است

حق شناس گفت: روند بیماران کرونایی در گلستان نسبت به روز نخست فروردین افزایشی است و گلستان در آستانه ورود به پیک چهارم کرونا قرار دارد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» ظهر امروز (شنبه ۷ فروردین) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: تعداد بیماران کرونایی نسبت به روز نخست فروردین در استان گلستان افزایش یافته و در حال حاضر ۲۳۲ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند.

استاندار گلستان ادامه داد: گرچه وضعیت گلستان نسبت به دو استان شمالی دیگر بهتر است ولی باید پروتکل های بهداشتی همچنان در دستور کار قرار بگیرد.

حق شناس یادآور شد: در استان گلستان هشت مورد ابتلا به کرونای انگلیسی شناسایی شده است و راه مقابله با این ویروس همان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

وی گفت: در استان گلستان تاکنون سه هزار و ۱۰۰ نفر شامل کادردرمانی، بیماران خاص، بیماران تحت شیمی درمانی، تعدادی از جانبازان و تعدادی از سالمندان خانه های سالمندان واکسن دریافت کردند.

استاندار گلستان افزود: ۲۰ استان کشور وارد پیک چهارم کرونا شدند و استان گلستان نیز در آستانه ورود به پیک چهارم قرار دارد.

حق شناس به برگزاری جشن های شعبانیه و نیمه شعبان اشاره کرد و افزود: در میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج الله تعالی) یستگاه های صلواتی در مراسم نیمه شعبان توزیع شیرینی و شربت نخواهیم داشت و مراسمات این روز مبارک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود.