مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد

تحقق شعار سال با حمایت از تولید/خودکفایی راه نفوذ دشمن را می بندد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در صورت وابستگی اقتصادی، دشمن تلاش می کند تا به اهداف خود دست یابد اما خودکفایی راه نفوذ را می بندد.

به گزارش ساجدخبر، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک عید نوروز و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: سنت حسنه‌ای توسط رهبر معظم انقلاب بنا نهاده شده و شعاری را هر سال انتخاب می‌کنند که هم بر اساس نیاز مردم، جامعه و کشور بوده و هم به بیرون رفت از وضع موجود کمک می‌کند.

وی گفت: این شعار برای رهایی از وابستگی‌های اقتصادی و کمک به آینده کشور است و رهبری در چند سال اخیر سعی کردند شعاری را انتخاب کنند که در زمینه تولید، معیشت و اقتصاد جامعه باشد که این امر نشان می‌دهد که ایشان برای تولید و اقتصاد اهمیت زیادی قائل هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: امسال هم بحث «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» را مطرح کردند که نشان می‌دهد اصل تولید همچنان نزد ایشان دارای اهمیت است و تولید نیازمند پشتیبانی بوده و اگر حمایت صورت نگیرد جهش تولید محقق نمی‌شود.

وی افزود: کشور در زمینه سیاسی، فرهنگی، آموزشی و غیره استقلال داشته ولی در زمینه اقتصاد به استقلالیت کامل نرسیده است و باید برای رسیدن به آن گام برداریم.

ولی نژاد اضافه کرد: وابستگی اقتصادی دشمن را جری کرده و دشمن تلاش می‌کند از خلاءهای موجود استفاده کند تا کشور را زمین‌گیر کند ولی استقلال اقتصادی سبب می‌شود کشور از رشد فزاینده برخوردار باشد و زندگی و معیشت مردم در شرایط بهتری قرار گیرد و کشور به سمت فتح قلل مختلف سرعت بیشتری یابد و این امر شدنی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به منابع بالای موجود در کشور، گفت: این امر فرصت ارزنده‌ای است تا با استفاده از آن یکی از کشورهای پیشرفته دنیا باشیم‌.

وی اظهارکرد: در صورت وابستگی اقتصادی دشمن به ما فشار آورده و تلاش می‌کند تا به اهداف خود دست پیدا کند، بنابراین مسئولان باید به آن اندازه که رهبر معظم انقلاب توقع دارد در این زمینه گام بردارند و دست به دست هم دهند تا خواسته رهبری را اجرایی کرده و راه نفوذ دشمن را ببندند.

ولی نژاد اضافه کرد: دشمن در زمینه اقتصادی فرصت سازی کرده و با اعمال تحریم‌ها تلاش می‌کند از گلوگاه‌های موجود بهره گیرد اما ملت ایران هوشیار و توانمند بوده و امیدواریم با تلاش مسئولان و همت مردم شعار امسال به مرحله اجرایی و عملیاتی برسد.