سرلشکر سلامی در پیامی به رهبر انقلاب:

کشور را از عوارض تحریم‌های ظالمانه بی‌نیاز می‌کنیم/ ستاد تحقق فرامین نوروزی رهبر انقلاب در سپاه تشکیل شد

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به محضر رهبر انقلاب تاکید کرد: با عبور از راهبردهای دشمن، کشور را از عوارض تحریم‌های ظالمانه بی‌نیاز می‌کنیم.

به گزارش ساجد خبر، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا ، قوی شدن ایران عزیز را جوهر اصلی پیام الهی و نوروزی معظم له توصیف و تاکید کرد: سپاه خود را نقطه مرکزی مخاطبان این فرمان های نورانی دانسته و برای تحقق انتظارات و منویات حضرتعالی “ستاد تحقق فرامین نوروزی ۱۴۰۰ “را تشکیل داده است.

متن پیام به این شرح است:

محضر مبارک رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل هم قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

استحضاریه

با اهدای سلام و تحیات الهی و با تقدیم احترام و تبریک حلول سال جدید به محضر مبارکتان به استحضار می رساند ؛ پیامهای راهگشا، الهام بخش و حیات افزای نوروزی حضرتعالی که مضمون و محتوای حقیقی حرکت عظیم کشور و ملت شریف ایران به سمت قله های رفیع سرافرازی و پیشرفت و سعادت است ، دریافت شد.

جوهر اصلی این پیام الهی، قوی شدن ایران عزیز در پرتو ایمان و در حد بی اثرسازی سیاست های مکر سیئه دشمن و خنثی کردن آرزوهای شوم دشمنان در صحنه مقاومت انقلابی اقتصادی مردم عزیزمان است.

سپاه خود را در نقطه مرکزی مخاطبان این فرمان های نورانی قرار داده است.

آقا جان!

آنقدر می‌سازیم، تولید می‌کنیم، به یاری مردم می‌شتابیم، با فساد مقابله می‌کنیم، فناوران جوان را بسیج می کنیم، گروه های بی شمار بسیجی را در میدان عزت مردم گسیل می داریم، خانواده ها را یاری می کنیم تا توانمند شوند و قدرت می سازیم تا دشمن ناتوان شود و دیگر یارای تعقیب سیاست هایش را نداشته باشد. ما فضای مجازی را از ولنگاری رها خواهیم ساخت.

ما در میدان می مانیم، با مردم همراه می شویم ، کلام حضرتعالی را روی صحنه زمین پیاده میکنیم، دشمن را جا می گذاریم ، از او و راهبردش عبور می‌کنیم، کشور را از عوارض تحریم های ظالمانه بی نیاز می کنیم و اینچنین به برجام بی اعتنا و بی نیاز می شویم، این راه ما است.

ما برای تحقق انتظارات و منویات حضرتعالی ، ستاد تحقق فرامین نوروزی ۱۴۰۰ را تشکیل داده ایم، امروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱/۳ اولین جلسه آن با حضور هیئت رئیسه سپاه و رئیس سازمان بسیج، سازمان اطلاعات و مسئولان اقتصادی و سازندگی سپاه برگزار شد و تصمیمات اولیه در قالب یک نقشه راه ، منسجم و هماهنگ و هم افزا با سایر نهادها و دستگاه‌های دولتی برای اجرای فرامین مبارکتان گرفته شد.

ستاد مذکور از طریق سه قرارگاه عملیاتی  تحقق  انتظارات آن وجود پربرکت و سرچشمه حکمت را انشاءالله تضمین خواهد نمود.

در پایان سلامتی مولا و مقتدایمان را از درگاه خداوند تبارک و تعالی خواستارم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی