یادمان سردار سلیمانی در پاسگاه مرزی اینچه‌برون گنبد افتتاح شد

یادمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز دوشنبه با حضور سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در پاسگاه مرزی اینچه‌برون گنبدکاووس افتتاح شد.

به گزارش ساجدخبر، به نقل از ایرنا، فرمانده مرزبانی ناجا در این مراسم گفت: روحیه جهادی و انقلابی مرزبانان برای حراست از سرحدات کشور عالی است و این روحیه باید حفظ شود.

سردار گودرزی گفت: مرزبانان با تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب علاوه بر پاسداری از مرزها برای تحقق شعار سال نیز تلاش‌ می کند.

وی گفت: پس از تاکید رهبر معظم انقلاب برای کمک به تولید ملی، کارگروهی در ستاد مرزبانی تشکیل شده تا علاوه بر برخورد قاطع‌تر با قاچاقچیان، زمینه رفع موانع تولید در مناطق مرزی را فراهم کند.

سرهنگ محمدباقر نجفی نژاد فرمانده مرزبانی اترک نیز در این مراسم گفت که تاکنون ۹ پاسگاه مرزی این منطقه هوشندسازی و بقیه پاسگاه‌ها نیز بهسازی شده و پارسال نیز مرزبانان با وجود شرایط کرونایی در ۹ دوره آموزشی شرکت کردند.

سخنرانی در جمع کارکنان پاسگاه مرزی شهید سلیمانی اینچه برون، دیدار با علما و ریش سفیدان اهل سنت این منطقه مرزی و افتتاح ساختمان بهسازی شده ملاقات مرزی هنگ مرزی اترک از دیگر برنامه‌های سردار گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در سفر به منطقه مرزی گنبدکاووس است.

هنگ مرزی اترک گلستان که فرمانده آن مرزبان درجه یک نیز هست، مسوولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را در محدوده گلستان به طول افزون بر ۳۵۰ کیلومتر بر عهده دارد و مقر آن در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واقع در شرق استان است.