سیستم خشک بروکراسی اداری سد راه پویایی تولید است/ تولید با اقتصاد و معیشت مردم ارتباط مستقیم دارد

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: حساسیت و تمرکز مقام معظم رهبری بر حوزه تولید به دلیل ارتباط مستقیم آن با اقتصاد و معیشت مردم است.

به گزارش ساجدخبر، امان‌قلیچ شادمهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس اظهار کرد: در چندین سال گذشته رهبر معظم انقلاب با انتخاب شعارهایی در حوزه تولید حساسیت موضوع را نشان داده و دغدغه خود را در این راستا ابراز کردند.

* در گلستان که به دلیل مشکلات خاص سرمایه‌گریز بوده باید تسهیل‌گری، ریل‌گذاری در راستای پشتیبانی صورت گیرد
وی تصریح کرد: تولید با اقتصاد کشور و معیشت مردم ارتباط مستقیم داشته و این امر سبب ایجاد دغدغه در مقام معظم رهبری شده است.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی عدم موفقیت در جهش تولید و مسائل ابن حوزه را بودن موانع تولید دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب به مقوله مهم موانع در امر تولید اشاره خوبی داشتند و عدم موفقیت نسبی کشور در حوزه جهش تولید در واقع به‌خاطر همین موانع بوده است.
وی ادامه داد: در استان هایی مانند گلستان که به دلیل مشکلات خاص سرمایه‌گریز بوده باید تسهیل‌گری، ریل‌گذاری در راستای پشتیبانی صورت گرفته و با بخشی‌نگری دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم در این راستا را داشته باشند.

* تمام نهادها و دستگاه‌ها حتی نهادهای سیاسی و فرهنگی باید در این مسیر تولید گام بردارند/ سیستم خشک بروکراسی اداری سد راه پویایی تولید است
شادمهر تمام نهادهای فرهنگی و سیاسی را ملزم به پشتیبانی و همکاری در راستای تولید برشمرد و گفت: در مسیر تولید تنها دستگاه‌های اجرایی مرتبط ملزم به پشتیبانی و همکاری نبوده و تمام نهادها و دستگاه‌ها حتی نهادهای سیاسی و فرهنگی باید در این مسیر گام بردارند.
وی سیستم خشک بروکراسی اداری را مهمترین مانع در امر تولید دانست و افزود: سیستم خشک بروکراسی اداری سد راه پویایی تولید بوده و در زمانی که چرخه تولید باید به‌‌حرکت در آید این سیستم مانع از تولید شده است.